Bestellen

Hoe plaats ik een bestelling?
  1. Verliefd geworden op een item? Klik op ‘in winkelmand’ om het item in de winkelmand te leggen. Je kunt nu nog rustig verder shoppen.
    Let op: elk item van My Resin is uniek en dus maar één keer te bestellen.
  2. Klaar om te bestellen? Klik op de winkelmand rechtsboven om naar de winkelmand te gaan. Controleer je bestelling op de overzichtspagina en klik op ‘doorgaan naar afrekenen’ om naar de volgende stap te gaan.
  3. Vul je gegevens in zodat we weten waar we je bestelling heen moeten sturen. Je kan eventueel ‘verzenden naar een ander adres?’ aanvinken als je je bestelling bijvoorbeeld niet thuis maar op je werk wilt laten afleveren.
  4. In het kolom ‘jouw bestelling’ kan je nogmaals je bestelling controleren en de gewenste betaalmanier aanvinken. Bevestig hierna d.m.v. het vinkje aan te klikken dat je akkoord bent met de algemene voorwaarden en klik daarna op ‘bestelling plaatsen’.
  5. Je wordt nu doorgestuurd naar je gekozen betaalmethode om de bestelling af te ronden. Je ontvangt van ons een bevestiging van je bestelling per e-mail.
  6. Zodra wij je bestelling hebben ingepakt en verstuurd, krijg je van ons een e-mail met een Track & Trace code en een hyperlink waarmee je de status van je bestelling kunt volgen. Als je deze niet ontvangen hebt, neem dan contact op met onze klantenservice via klantenservice@myresin.nl.
Hoe weet ik dat mijn bestelling goed is aangekomen bij jullie?

Nadat je online een bestelling hebt geplaatst, ontvang je een bevestiging van je bestelling per e-mail. Heb je deze niet gehad? Neem dan contact op met de klantenservice via: klantenservice@myresin.nl.
Let op: check ook even je spam inbox, soms verdwijnen de mails daarin.

Kan ik mijn adresgegevens wijzigen nadat ik heb besteld?

Oeps, verkeerde afleveradres doorgegeven? Geen probleem! Wanneer je voor 20:00 uur woonaccessoires en/of kleine meubels bestelt hebt kan je een adreswijziging doorgeven tot 20:00 uur. Heb je na 20:00 uur besteld? Dan kan je een adreswijziging doorgeven tot 17:00 de volgende dag. Mail naar: klantenservice@myresin.nl en vermeld daarin duidelijk je factuurnummer en uiteraard het adres waar het pakketje heen moet.

Meubels en wandbekleding worden door onze transporteur bezorgd nadat ze een bezorgafspraak met je hebben gemaakt. Tot het maken van deze bezorgafspraak kan je je adres nog wijzigen. Hierna helaas niet meer.

Ik wil mijn bestelling annuleren, kan dat?

Wanneer je een bestelling wilt annuleren kan dat, mits je dit op tijd meldt.

Heb je voor 20:00 uur een bestelling geplaatst? Laat dan voor 20:00 uur via een mail weten dat je de bestelling wilt annuleren.

Heb je na 20:00 uur een bestelling geplaatst? Laat dan voor 20:00 de volgende dag weten dat je de bestelling wilt annuleren.

Stuur een mail naar: klantenservice@myresin.nl met het ordernummer van de bestelling die je wilt annuleren. 

Indien je al betaald hebt zullen we binnen 14 werkdagen het bedrag terugstorten.

Kan ik zakelijk / als bedrijf bestellen?

Uiteraard kan je zakelijk / als bedrijf een bestelling plaatsen. Tijdens het bestelproces kan je je bestelling plaatsen onder je bedrijfsnaam. Je ontvangt dan altijd een gespecificeerde factuur. Heb je specifieke wensen zoals een groot aantal artikelen of projectmatige inkoop? Neem dan contact op met ons op door ons een mail te sturen naar: info@myresin.nl, we helpen je graag verder.

Betalen

Hoe kan ik betalen?

Tja.. leuker kunnen we het niet maken, wel zo makkelijk mogelijk. Betalen doe je bij ons via iDeal, Creditcard, Paypal of Bancontant. Uiteraard zijn de betaalkosten helemaal gratis. 

Hoe betaal ik met iDEAL?

Met iDEAL betaal je vanuit de online bankomgeving van je eigen bank. De veiligheid van de transactie wordt zo gegarandeerd door je bank. In de checkout kies je voor iDEAL en selecteer je je bank. Hierna wordt je doorgestuurd naar de online bankomgeving van je bank en wordt gevraagd om in te loggen. Het bedrag dat overgemaakt moet worden en verdere betaalgegevens zijn al ingevuld, je hoeft alleen de betaling te bevestigen. Wanneer dit is gelukt wordt je teruggestuurd naar de webshop van My Resin en gaan wij direct aan de slag met je bestelling!

Hoe betaal ik met Creditcard?

Betalen met een creditcard is erg makkelijk. Het enige wat je hoeft te doen is je kaartgegevens invullen en de betaling autoriseren. U hoeft zich geen zorgen te maken over de veiligheid van betalen via Creditcard. We zijn volledig PCI-DSS gecertificeerd, wat inhoud dat we voldoen aan de veiligheidsvoorwaarden voor betalingen via Creditcard.

Hoe betaal ik met PayPal?

Paypal is een online wallet en is een erg veilige betaalmethode omdat bij betaling geen persoonlijke of financiële gegevens verstrekt hoeven te worden.

Om te kunnen betalen met Paypal heb je een account nodig bij Paypal. Wanneer je wilt gaan betalen met Paypal sturen we je door naar de PayPal-betaalpagina waar je kan inloggen in je Paypal-account. Hier kan je kiezen met welke betaaloptie je wilt afrekenen en bevestig je de betaling. Wij ontvangen direct terugkoppeling van je betaling waardoor we direct aan de slag kunnen gaan met je bestelling.

Hoe betaal ik met Bancontact?

Als meest gebruikte betaalmethode voor België kan Bancontact natuurlijk niet ontbreken in onze betaalmethodes.

Wanneer je wilt betalen met Bancontact word je doorgestuurd naar de online bankomgeving van Bancontact. Hier geef je aan of je wilt betalen door online je kaartgegevens in te vullen, of dit te doen via de app. Wanneer de betaalrekening is gekozen, hoef je alleen nog je pincode in te vullen en de betaling te autoriseren. Wanneer dit gelukt is gaan wij direct aan de slag met je bestelling!

Staat je vraag er niet tussen?

Stel hem hier en krijg binnen 24 uur antwoord:

    Liever mailen? Stuur je bericht naar info@myresin.nl