Het materiaal

Epoxy is een kunsthars en wordt ook wel vloeibaar glas genoemd doordat het transparant opdroogt. Epoxy bestaat uit 2 componenten (de hars en een verharder) die samen een chemische reactie vormen. Na het uitharden is de hars uitzonderlijk hard, waterbestendig en UV-bestendig.

Kunst gemaakt met epoxy giethars wordt Resin Art genoemd. Door de epoxy in te kleuren met pigmenten krijg je een soort dunne verf. De epoxy wordt vervolgens met verschillende technieken door elkaar heen gevloeid waardoor prachtige effecten en patronen ontstaan. 

Epoxy is van zichzelf hoogglanzend. Omdat hoogglans krast geef ik de meubels standaard een coating mee. Door deze coating is het oppervlakte bestand tegen krassen en warmte waardoor de items veel gebruiksvriendelijker worden. 

Omdat epoxy van zichzelf snel krast breng ik altijd een speciale coating aan. Deze coating beschermt het oppervlakte goed tegen krassen. Tevens kan er op deze coating veilig een kopje thee of koffie worden gezet zonder kringen te krijgen. 

Epoxy heeft zijn eigen willetje en zal daarom ondanks dezelfde techniek en dezelfde kleuren altijd anders uitpakken. Het is daarom niet mogelijk om een item exact na te maken. Dit maakt elk item echter wel extra bijzonder: geen één item van My Resin is hetzelfde.

Uiteraard kunnen we wel dezelfde kleuren en technieken gebruiken waardoor het item erop gaat lijken. Je krijgt dus wel dezelfde look & feel, maar niet een exacte kopie. Ook dit item wordt dus uniek.

Bestellen

1. Verliefd geworden op een item? Klik op ‘in winkelmand’ om het item in de winkelmand te leggen. Je kunt nu nog rustig verder shoppen.
Let op: elk item van My Resin is uniek en dus maar één keer te bestellen.

2. Klaar om te bestellen? Klik op de winkelmand rechtsboven om naar de winkelmand te gaan. Controleer je bestelling op de overzichtspagina en klik op ‘doorgaan naar afrekenen’ om naar de volgende stap te gaan.

3. Vul je gegevens in zodat we weten waar we je bestelling heen moeten sturen. Je kan eventueel ‘verzenden naar een ander adres?’ aanvinken als je je bestelling bijvoorbeeld niet thuis maar op je werk wilt laten afleveren.

4. In het kolom ‘jouw bestelling’ kan je nogmaals je bestelling controleren en de gewenste betaalmanier aanvinken. Bevestig hierna d.m.v. het vinkje aan te klikken dat je akkoord bent met de algemene voorwaarden en klik daarna op ‘bestelling plaatsen’.

5. Je wordt nu doorgestuurd naar je gekozen betaalmethode om de bestelling af te ronden. Je ontvangt van ons een bevestiging van je bestelling per e-mail.

6. Zodra wij je bestelling hebben ingepakt en verstuurd, krijg je van ons een e-mail met een Track & Trace code en een hyperlink waarmee je de status van je bestelling kunt volgen. Als je deze niet ontvangen hebt, neem dan contact op met onze klantenservice via klantenservice@myresin.nl.

Nadat je online een bestelling hebt geplaatst, ontvang je een bevestiging van je bestelling per e-mail.

Heb je deze niet gehad? Neem dan contact op met de klantenservice via: klantenservice@myresin.nl.
Let op: check ook even je spam inbox, soms verdwijnen de mails daarin.

Oeps, verkeerde afleveradres doorgegeven? Geen probleem! Wanneer je voor 17:00 uur woonaccessoires bestelt hebt kan je een adreswijziging doorgeven tot 16:30 uur. Heb je na 17:00 uur besteld? Dan kan je een adreswijziging doorgeven tot 17:00 de volgende dag. Mail naar: klantenservice@myresin.nl en vermeld daarin duidelijk je factuurnummer en uiteraard het adres waar het pakketje heen moet.

Meubels en wandbekleding worden door onze transporteur bezorgd nadat ze een bezorgafspraak met je hebben gemaakt. Tot het maken van deze bezorgafspraak kan je je adres nog wijzigen. Hierna helaas niet meer.

Uiteraard kan je zakelijk / als bedrijf een bestelling plaatsen. Tijdens het bestelproces kan je je bestelling plaatsen onder je bedrijfsnaam. Je ontvangt dan altijd een gespecificeerde factuur.

Heb je specifieke wensen zoals een groot aantal artikelen of projectmatige inkoop? Neem dan contact op met ons op door ons een mail te sturen naar: info@myresin.nl, we helpen je graag verder.

Betalen

Verzenden

Betalen doe je bij ons via iDeal, Creditcard, Paypal,  Bancontant of AfterPay. Uiteraard zijn de betaalkosten helemaal gratis. 

Met iDEAL betaal je vanuit de online bankomgeving van je eigen bank. De veiligheid van de transactie wordt zo gegarandeerd door je bank.

In de checkout kies je voor iDEAL en selecteer je je bank. Hierna wordt je doorgestuurd naar de online bankomgeving van je bank en wordt gevraagd om in te loggen. Het bedrag dat overgemaakt moet worden en verdere betaalgegevens zijn al ingevuld, je hoeft alleen de betaling te bevestigen.

Wanneer dit is gelukt wordt je teruggestuurd naar de webshop van My Resin en gaan wij direct aan de slag met je bestelling!

Betalen met een creditcard is erg makkelijk. Het enige wat je hoeft te doen is je kaartgegevens invullen en de betaling autoriseren.

U hoeft zich geen zorgen te maken over de veiligheid van betalen via Creditcard. We zijn volledig PCI-DSS gecertificeerd, wat inhoud dat we voldoen aan de veiligheidsvoorwaarden voor betalingen via Creditcard.

Paypal is een online wallet en is een erg veilige betaalmethode omdat bij betaling geen persoonlijke of financiële gegevens verstrekt hoeven te worden.

Om te kunnen betalen met Paypal heb je een account nodig bij Paypal. Wanneer je wilt gaan betalen met Paypal sturen we je door naar de PayPal-betaalpagina waar je kan inloggen in je Paypal-account. Hier kan je kiezen met welke betaaloptie je wilt afrekenen en bevestig je de betaling. Wij ontvangen direct terugkoppeling van je betaling waardoor we direct aan de slag kunnen gaan met je bestelling.

Als meest gebruikte betaalmethode voor België kan Bancontact natuurlijk niet ontbreken in onze betaalmethodes.

Wanneer je wilt betalen met Bancontact word je doorgestuurd naar de online bankomgeving van Bancontact. Hier geef je aan of je wilt betalen door online je kaartgegevens in te vullen, of dit te doen via de app. Wanneer de betaalrekening is gekozen, hoef je alleen nog je pincode in te vullen en de betaling te autoriseren. Wanneer dit gelukt is gaan wij direct aan de slag met je bestelling!

Binnen Nederland zijn de verzendkosten vanaf een besteding van  50,- helemaal gratis. Daaronder betaal je slechts 3,95 aan verzendkosten.

De woonaccessoires worden door PostNL geleverd. Dit kan bij je thuis of op je werk.

De meubels worden door Besseling koeriers geleverd. 

Woonaccessoires

Woonaccessoires worden binnen 24 uur verzonden* 

* ma-za

Meubels

Meubels die op voorraad staan kunnen binnen 1-2 dagen verzonden worden. Van te voren zal er een leverdatum met je afgesproken worden.

Op bestelling

Bestel je een product die op bestelling wordt gemaakt? Kijk dan in de productomschrijving voor de levertijd. 

Tevens kan je ervoor kiezen om een uitgestelde levering te doen. Tijdens het afronden van je bestelling kan je je gewenste bezorgdag selecteren.

Nadat we je pakket hebben verzonden krijg je via de mail een Track & Trace code waarmee je je pakket op de voet kunt volgen. Je ziet precies op welke dag en tussen welke tijden de bezorger voor de deur staat.

Retourneren

Je bestelling kan je tot 100 dagen retourneren, alle tijd dus!

Retourneren kan bij ons heel makkelijk. 
Volg dit stappenplan om je product te retourneren:

– Mail naar klantenservice@myresin.nl je ordernummer

-We sturen je een mail met het retourlabel

-Download en print het retourlabel via de link

-Verpak de bestelling zorgvuldig en bevestig het retouretiket zichtbaar op het pakket.

-Geef het verzendklare pakket af bij het dichtstbijzijnde servicepunt van PostNL

-Nadat we het artikel in goede staat ontvangen hebben storten we het aankoopbedrag binnen 14 dagen terug op het bij ons bekende rekeningnummer.
(Het aankoopbedrag wordt verminderd met 5,95 voor de retourneerkosten)

Voordat je het artikel retourneert, lees even onze retourvoorwaarden om misverstanden te voorkomen.

Een item retourneren is geen probleem, mits de retournering aan de volgende voorwaarden voldoen:

– Het artikel is binnen 100 dagen na ontvangst geretourneerd

– Het artikel is onbeschadigd en in nieuwstaat

– Het item is niet custom made gemaakt

– De kosten voor het retour zenden is voor de afzender (wordt verrekend met de terugbetaling)

-Custom made producten kunnen niet geretourneerd worden

Wat vervelend! Stuur ons binnen 24 uur een mail naar klantenservice@myresin.nl met enkele foto’s toegevoegd van de beschadiging. We zoeken dan samen naar een passende oplossing.

Omdat onze items zo beperkt op voorraad zijn (1 per item), is ruilen helaas niet mogelijk. Uiteraard is het wel mogelijk om het nieuwe item te bestellen en het item die je wilt ruilen te retourneren. Kosten voor de retournering zijn voor eigen rekening. 

Kijk voor de retourneer instructies bij het tabje ‘Hoe kan ik een artikel retourneren?’.

    Liever mailen? Mail naar info@myresin.nl