Verzending

Wat zijn de verzendkosten?

Binnen Nederland zijn de verzendkosten gratis. Gewoon, omdat het leven al duur genoeg is.

Wie bezorgt mijn pakket?

PostNL zal je pakket afleveren. Dit kan bij je thuis of op je werk.

Tevens kan je ervoor kiezen om een avondlevering te doen. Wel zo handig voor je drukke bestaan.

Geef bij het afronden van je pakket je gewenste aflever methode aan en wij regelen de rest!

 

Hoe snel wordt mijn pakket verzonden?

Bestel je voor 17:00 uur, dan heb je je bestelling morgen in huis.*
Bestel je na 17:00 uur, dan duurt de levering een dagje langer.*
*op werkdagen.

Tevens kan je ervoor kiezen om een uitgestelde levering te doen. Tijdens het afronden van je bestelling kan je je gewenste bezorgdag selecteren.

Bestel je een product die op bestelling wordt gemaakt? Kijk dan in de productomschrijving voor de levertijd. 

Kan ik mijn pakket volgen?

Nadat we je pakket hebben verzonden krijg je via de mail een Track & Trace code waarmee je je pakket op de voet kunt volgen. Je ziet precies op welke dag en tussen welke tijden de bezorger voor de deur staat.

Niet thuis? Geen probleem! De bezorger laat een briefje achter met een nieuw aflever moment.

Retourneren

Hoelang kan ik retourneren?

Je bestelling kan je tot 100 dagen retourneren, alle tijd dus!

Hoe kan ik een artikel retourneren?

Retourneren kan bij ons heel makkelijk. 
Volg dit stappenplan om je product te retourneren:

  • Mail naar klantenservice@myresin.nl je ordernummer
  • We sturen je een mail met het retourlabel
  • Download en print het retourlabel via de link
  • Verpak de bestelling zorgvuldig en bevestig het retouretiket zichtbaar op het pakket.
  • Geef het verzendklare pakket af bij het dichtstbijzijnde servicepunt van PostNL

Nadat we het artikel in goede staat ontvangen hebben storten we het aankoopbedrag binnen 14 dagen terug op het bij ons bekende rekeningnummer.
(Het aankoopbedrag wordt verminderd met 5,95 voor de retourneerkosten)

Voordat je het artikel retourneert, lees even onze retourvoorwaarden om misverstanden te voorkomen.

Wat zijn de retourvoorwaarden?

Een item retourneren is bij ons geen probleem, mits de retournering aan de volgende voorwaarden voldoen:

  • Het artikel is binnen 100 dagen na ontvangst geretourneerd
  • Het artikel is onbeschadigd en in nieuwstaat
  • De kosten voor het retourzenden is voor de afzender (wordt verrekend met de terugbetaling)
  • Custom made producten kunnen niet geretourneerd worden
Het product is beschadigd bij levering

Wat vervelend! Stuur ons binnen 24 uur een mail naar klantenservice@myresin.nl met enkele foto’s toegevoegd van de beschadiging. We zoeken dan samen naar een passende oplossing.

Ik heb een verkeerd artikel geleverd gekregen

Oeps, deze is vast verstuurd voor de koffiepauze ;-). Omdat van elk item maar één verkrijgbaar is, vragen we je om dit foutje zo snel mogelijk te melden door een mail te sturen naar: klantenservice@myresin.nl. Zo kunnen we het juiste item direct voor je reserveren. Het verkeerde item mag je uiteraard gratis terugsturen.

Kan ik een item ruilen?

Omdat onze items zo beperkt op voorraad zijn (1 per item), is ruilen helaas niet mogelijk. Uiteraard is het wel mogelijk om het nieuwe item te bestellen en het item die je wilt ruilen te retourneren. Kosten voor de retournering zijn voor eigen rekening. 

Kijk voor de retourneer instructies bij het tabje ‘Hoe kan ik een artikel retourneren?’.

Staat je vraag er niet tussen?

Stel hem hier en krijg binnen 24 uur antwoord:

Liever mailen? Stuur je bericht naar info@myresin.nl